Arhiva 23.02.2011. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 11:13.

KAKO JE T-MOBILE OBMANUO SVOG PRETPLATNIKA MLADENA POSELA

Našem se uredništvu ovih dana obratio Mladen Posel iz Svetog Urbana koji se posljednjih pola godine, pa i više, strpljivo “bavi” pitanjem servisa, a potom i zamjene, svog novog mobitela. Polovicom 2010. godine u čakovečkoj poslovnici T-Mobitela, T-Centru, kupio je mobilni uređaj Nokia 5800 XPress Music i, umjesto da ga neometano koristi, Mladena su prilike primorale da se obrati servisnoj službi.
- Kad sam počeo koristiti mobitel, on se ugasio i više ga nisam mogao upaliti. Obratio sam se u T-Mobitel u Čakovcu i preuzeli su ga na popravak. Kad mi je vraćen, uređaj je bio oštećen. Kućište je bilo iskrivljeno, zapravo se pokrov nije mogao zatvoriti do kraja. Osim fizičkih oštećenja, mobitel nije ispravno radio. Problem je bio isti, gasio se, pa sam ga ponovo dao u servis - priča nam Mladen Posel.
Nakon toga je u srpnju lani ponovo došao po svoj mobitel, no kad je konstatirao da fizička oštećenja i dalje postoje te da mu T-Mobile ne kani ustupiti novi mobitel - odbio ga je preuzeti.
- Stvar je za mene jasna. Kupio sam novi mobitel koji je bio neispravan. U servisu su ga višestruko oštetili, i to toliko da se više ni ne može zatvoriti i ja takav uređaj jednostavno ne želim preuzeti. Uložio sam pritužbu i u studenom dobio odgovor - rezolutan je mladić koji nam u razgovoru pokazuje svu dosad prikupljenu dokumentaciju u prepiskama s tvrtkom čiji je i dalje pretplatnik.
U ključne dokumente svakako valja ubrojiti odgovor T-Mobilea na pritužbu u kojoj pružatelj usluge navodi sljedeće: “Povjerenstvo za pritužbe privatnih korisnika u drugostupanjskom je postupku detaljno razmotrilo vašu pritužbu te na temelju utvrđenih relevantnih činjenica donijelo odluku o pozitivnom rješenju. Ljubazno vas molimo da predmetni uređaj ponovo dostavite na prodajno mjesto T-Centar Čakovec, kako bi se isti proslijedio na servis te kako bi se provela zamjena mobilnog uređaja modela Nokia 5800 XPress Music za novi, istog modela. Kada isto bude realizirano, bit ćete kontaktirani s detaljima o preuzimanju aparata.”
Ove navode potpisuje predsjednica Povjerenstva Darinka Šiško.
Ne treba se nadati prerano
- Pomislio sam kako će konačno natezanju oko mobitela doći kraj. Uređaj je bio predan 24. prosinca i čekao sam povoljno rješenje sve do trenutka dok mi u siječnju ove godine nije stiglo novo pismo iz T-Mobilea. Sad mi je pisao Sektor za usluge privatnim korisnicima otklanjajući bilo kakvu mogućnost zamjene aparata - priča strpljivo Mladen Posel koji je odavna kupio novi mobitel i koristi ga bez stresa.
Dakle, u dopisu Sektora stoji kako je u prosincu zamijenjen glavni modul i svi dijelovi uređaja osim kućišta, tipkovnice i baterije te je mobitel otpremljen 30. prosinca 2010. Također, “slijedom toga postupak je transparentan sukladno donesenoj odluci Povjerenstva za pritužbe privatnih korisnika u drugostupanjskom postupku od 19. studenog 2010. Želimo napomenuti kako je sukladno pravilima poslovanja servisa, zamjena uređaja novim u stvarnosti zamjena glavnog modula, dok ostali dijelovi ostaju od starog uređaja”, stoji u dopisu koji potpisuje Ivan Pavlić. Radi li se ovdje o obmani ili nečem drugom, ostavljamo na procjenu. Kupiti novi uređaj koji vam servisna služba fizički ošteti, a od vas se potom očekuje da preko toga mirnog srca prijeđete naprosto prelazi granice razumijevanja - ljudskog i profesionalnog. Srećom, ovo je slobodna zemlja, zemlja tržišne ekonomije, pa pružatelja usluga mobilne telefonije možete i promijeniti.
Aleksandra Ličanin

Izvor: 2913