Arhiva 13.10.2011. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 11:17.

Nazovi i bankrotiraj!

Šezdesetošestogodišnji Antun Mandlin obratio nam se sa željom da njegova priča izađe u javnost kako bi olakšao srce i upozorio ljude na opasnosti koje vrebaju iz mobitela i telefonskih žica.
- Moja muka započela je prije dvije godine, kad sam prvi put dobio nevjerojatno visok račun za mobilni telefon. Gotovo istovremeno, stiže mi račun i za fiksni telefon, također s nemogućom cifrom. Unuci su me nagovorili da uzmem mobitel za kunu u Hrvatskom telekomu, a kod istog operatera imao sam i fiksnu telefonsku liniju. Nikada u životu nisam poslao niti jednu poruku jer jedva i vidim brojeve i slova na tim malim tastaturama. Neko je vrijeme sve bilo u redu... računi za mobitel iznosili su od 70-ak do 90 kuna, a račun za fiksni telefon također je bio nizak. No, kad mi je stigao račun za mobitel na 591 kunu te za fiksni na 960 kuna, nazvao sam službu u T-Comu i tražio objašnjenje tvrdeći da je posrijedi pogreška. Dobio sam ispis brojeva i ispostavilo se da su mi dva broja bila nepoznata. Nazvao sam prvi broj i automat mi je rekao da je broj nepostojeći. Nakon petnaestak dana stalnog pokušavanja nazivanja drugog broja, javila mi se žena iz Svete Marije s kojom sam se uskoro i našao te, pokušavajući istjerati pravdu, od nje uzeo i pisanu izjavu. Na ispisu brojeva za nemogući račun fiksnog telefona ponovio se onaj broj na kojem se uključuje automat i kaže da je broj nepostojeći - ispričao nam je Antun Mandlin koji nije odustajao od pravde te je bio prisiljen angažirati odvjetnika i krenuti u boj protiv fantomskih poziva i astronomskih računa koje nije napravio. Dvije godine živio je “musaku”: red suda, red žalbe, red ovrhe. Zbog neplaćanja računa, isključeni su mu mobilni i fiksni telefon:
- Fiksni više nemam, a što se tiče mobilne telefonije, prešao sam drugom operateru i zasada nemam nikakvih problema. Savjetovali su me da se obratim službi za potrošače T-Coma, što sam i učinio te su mi, nakon prvobitnog odbacivanja pritužbe, ipak priznali otpis duga u ukupnom iznosu od 1.200 kuna. No, to se odnosilo na fiksni telefon. Za mobitel nisu priznali ništa iako je ispis pokazivao isti nepostojeći broj koji je zvan i na koji je odaslano 70 poruka koje ja, niti itko moj nikada nismo poslali. Nakon tog otpisa, po njihovoj računici ostalo je još 1.500 kuna duga (za razne troškove koji su u međuvremenu narasli zbog spora) te mi je i moj odvjetnik savjetovao da se to plati i da cijela muka završi. Odvjetnik je telefonski razgovarao s kolegama koji zastupaju T-Com koji su se služili da u tri rate platim tih 1.500 kuna i da tu priča završava, a sudske ovrhe prestaju. Otišao sam u predstavništvo T-Coma u Čakovcu i platio prvu ratu od 523 kune, no u četvrtak sam dobio sudsku presudu koja znači i ovrhu. To je bio ključni trenutak u kojem sam se odlučio doći u novine i sve iznijeti u javnost. Sada ponovo krećem u borbu da mi dopuste da na još dvije preostale rate platim dug koji zapravo i nije moj dug. Dođe li ponovo do ovrhe, ostajem u potpunosti bez mjesečnih primanja - ogorčeno nam je ispričao Antun Mandlin.
Željka Drljić

Izvor: 2946